środa, 4 czerwca 2014

Od Kai CD Fede

Pobiegłam i zamknęłam się w pokoju. Byłam zszokowana. Szybko drżącymi rękoma zadzwoniłam do rodziców i wszystko im powiedziałam.
-Kaju... My nie chcieliśmy żebyś się dowiedziała.... Ech... Tak Federico to twój brat-słuchałam tych słów i stałam patrząc w pusty pokój. Nagle cały mój świat legnął w gruzach.
-Nie!-krzyknęłam i rzuciłam telefonem  w okno aż szyba się rozbiła. Pobiegłam do łazienki...Wzięłam żyletkę... Wiem że teraz niektórzy sobie pomyślą że "O matko dowiedziała się że ma brata i co? Chcę się zabić? Głupia małolata" Ale ci ludzie nie rozumieją że okazuje się że ludzie których kochało się przez całe życie i ufało bezgranicznie oszukiwali cię przez ten cały czas. Już miałam zacząć się ciąć kiedy do mojego pokoju wbiegł Dawid ( Mery nie było ). Usiadł koło mnie i przytulił. Wyciągnął mi żyletkę z ręki po czym   odsunął rękaw i powiedział
-A teraz tnij mnie tyle razy ile zrobiłabyś to samej sobie.
-Nie mogę-powiedziałam płacząc.
-Dlaczego?
-Bo ja za bardzo cię kocham..

<Dawid??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz