piątek, 30 maja 2014

Od Fede CD Martiny

-Dzięki-powiedziałem.
-Dobra to ja już pójdę spać-powiedziała i poszła się położyć. Ja zostałem jeszcze przez chwilę przy ognisku, później je zgasiłem i poszedłem doglądnąć koni. Spały ale na mój widok podniosły głowy. Wróciłem do jaskini i tez się położyłem. Rano jak wstałem Martina już siedziała i coś sobie śpiewała
-No nareszcie ty śpiochu-zaśmiała się Martina.
-Martina, moglibyśmy się przejść?
-Pewnie-powiedziała i zabrałem ją nad takie jeziorko gdzie rosły kwiaty wiśni i akórat kwitnęły. Usiedliśmy i zacząłem jej znowu śpiewać i grać znowu piosenkę tylko dla niej. Cały czas patrzyłem jej w oczy i po piosence  chwyciłem ją za ręce i powiedziałem
-Martina ja zakochałem się pierwszy raz na poważnie. Ja zakochałem się w tobie. Czy zostaniesz moją dziewczyną???-zapytałem i wręczyłem jej piękny bukiet kwiatów.


<Martina??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz